Regulamin
1. Informacje ogólne
1.1 Witaj na stronie naszego regulaminu! Wiemy, że nie jest to ciekawa lektura, ale warto się z nią zapoznać – dowiesz się dzięki temu, czego możesz oczekiwać od nas i czego my będziemy oczekiwać od Ciebie.
1.2 Regulamin dotyczy zamówień składanych w sklepie internetowym tatra-duvet.pl
1.3 Składając zamówienie, akceptujesz warunki tego regulaminu, czyli „Regulamin” – jak będziemy go dalej nazywać. Dlatego przed złożeniem zamówienia dobrze zapoznaj się z jego treścią.
1.4 W celu złożenia zamówienia, musisz mieć prawo do zawierania umów – innymi słowy, musisz mieć ukończone 18 lat i nie mieć opiekunów prawnych.
1.5 Możemy zmienić Regulamin, jednak w przypadku dokonywania zakupu zawsze obowiązuje wersja zaakceptowana przez klienta podczas składania zamówienia. Wszystkie najnowsze zmiany zawsze będą widoczne w aktualnej wersji Regulaminu opublikowanego w sklepie internetowym. Zmiany Regulaminu będą obowiązywać od momentu, w którym go zaakceptujesz, tj. dokonasz nowego zakupu. Oznacza to, że możemy – i prawdopodobnie będziemy – od czasu do czasu modyfikować ten dokument, zaglądaj tu więc co jakiś czas, by pozostawać na bieżąco.
2. Ceny i koszty dostawy
2.1 Ceny wyświetlane w Sklepie internetowym zawierają ustawowy podatek VAT, ale nie zawierają kosztów dostawy. Całkowity koszt zamówienia, łącznie z kosztem dostawy, zostanie wyświetlony na etapie finalizacji zakupu.
2.2 Ceny w sklepie internetowym mogą się różnić od platform sprzedażowych tj. allegro, empik, erli itp.
2.3 Koszt dostawy jest wyświetlany na etapie finalizacji zamówienia obok dostępnych metod dostawy. Standardowy koszt dostawy na terenie Polski wynosi 18 PLN. Jeśli nie będziemy mogli dostarczyć zamówienia w całości i będzie konieczne wysłanie produktów w więcej niż jednej paczce, konieczna będzie opłata za kolejną przesyłkę
3. Składanie zamówień
3.1 Chcąc złożyć zamówienie należy kliknąć „Dodaj do koszyka”, aby zebrać wszystkie wybrane produkty w koszyku. Następnie należy przejrzeć zamówienie w koszyku
i ewentualnie usunąć produkty z których rezygnujesz, zanim przejdziesz do finalizacji zamówienia. W momencie kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę” oraz złożenia zamówienia, składasz wiążącą ofertę zakupu produktów z koszyka. Zależnie od wybranej metody płatności, może być wymagane wykonanie jeszcze innych kroków.
3.2 W momencie przyjęcia zamówienia wysyłamy automatyczne potwierdzenie. Pamiętaj, że złożone zamówienie jest ofertą i dopóki nie zostanie przez nas zatwierdzone, nie stanowi wiążącej prawnie umowy. Gdy zamówienie zostanie zatwierdzone, prześlemy Ci e-mail z potwierdzeniem nadania i wszystkimi informacjami na temat dostawy.
4. Metody płatności
Poniżej znajdziesz opis różnych metod opłacania zamówień. Zależnie od wybranej przez Ciebie metody płatności mogą obowiązywać dodatkowe warunki lub opłaty.
4.1 Płatność przed wysyłką
a. przelew tradycyjny na rachunek: 51 1500 1461 1214 6005 1480 0000
b. szybkie przelew za pomocą PRZELEWY24 lub PAYU
4.2 Płatność gotówką przy odbiorze
Płatność gotówką przy odbiorze zamówienia jest dostępna za dodatkową dopłatą 4 zł
4.3 Odbiór osobisty nie jest możliwy
5. Dostawa
5.1 Dokładamy starań, aby dostarczać zamówienia w wyznaczonym terminie, nieprzewidziane wydarzenia mogą czasem doprowadzić do opóźnień. Jeśli Twoje zamówienie nie zostanie dostarczone w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, a jego pracownicy dołożą starań, by Ci pomóc.
5.2 Jeśli nie uda się dostarczyć paczki pomimo dwóch prób doręczenia lub nie zostanie odebrana z wybranego punktu, po otrzymaniu dwóch przypomnień, zamówienie zostanie zwrócone do nas. By je ponownie nadać trzeba będzie ponownie ponieść koszty dostawy.
5.3 Wysyłka jest realizowane w 2 dni robocze.
6. Zwroty
6.1 Zgodnie z przepisami UE dotyczącymi ochrony konsumentów, masz prawo zrezygnować z całego zakupu lub jego części bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Zwrotu możesz dokonać wybierając dowolnego przewoźnika i odsyłając na adres:
Zakład Pierzarski Wojciech Pyżyński
Szpitalna 12a
62-500 Konin
Jeśli w ciągu 14 dni od jego dokonania nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem zwrotu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.
6.2 Umieść w paczce właściwy produkt w nienaruszonym stanie (możesz użyć opakowania, w którym dostarczyliśmy zamówienie). Pamiętaj, że możesz zwracać w ten sposób wyłącznie produkty kupione w Sklepie internetowym tatra-duvet.pl
6.3 Pieniądze zwrócimy najszybciej jak to możliwe, ale najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu odebrania zwrotu towaru. Jeśli w ciągu 13 dni nie otrzymasz zwrotu płatności, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, a udzielimy Ci pomocy.
6.4 Otrzymasz pełen zwrot kosztów odesłanych produktów, o ile tylko zwróciłeś je w nienaruszonym stanie. Jeśli produkt został uszkodzony, zabrudzony lub jest on używany, nie będziemy mogli dokonać zwrotu należności, ponieważ kołdry i poduszki są produktami pierwszego kontaktu i nawet minimalne ślady użytkowania sprawiają, że staje się odpadem.
7. Wady
7.1 Zamówiony produkt ma jakieś wady lub usterki? Jeśli tak, zgłoś reklamację, a bliżej przyjrzymy się sprawie.
7.2 Zależnie od rodzaju produktu, uszkodzenia i życzenia klienta możemy zaproponować naprawę, obniżenie wartości lub wymianę wadliwego produktu na nowy.
9. Skargi i zażalenia oraz rozstrzyganie sporów
9.1 Jeśli chcesz złożyć reklamację dotyczącą produktu lub usługi, skontaktuj się z nami mailowo office@tatra-duvet.pl lub telefonicznie 63 2705804
9.2 Klienci mogą korzystać z mechanizmów pozasądowego rozstrzygania sporów oraz z bezpłatnych porad konsumenckich oferowanych przez lokalnego rzecznika praw konsumenta, organizacje społeczne zobowiązane statutowo do ochrony konsumentów (takie jak Federacja Konsumentów czy Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) oraz Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronach jednostek wymienionych powyżej, a także na stronach Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php https://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
9.3 Przestrzegamy obowiązujących przepisów ochrony konsumentów, nie ograniczamy praw przysługujących Ci na mocy tego Regulaminu.
10. Klauzula rozdzielności
Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa, jeśli jakakolwiek klauzula niniejszego Regulaminu zostanie uznana za niewykonalną z jakiegokolwiek powodu, nie wpłynie to na wykonalność jakiejkolwiek innej klauzuli niniejszego Regulaminu.
11. Informacje o firmie
Zakład Pierzarski Wojciech Pyżyński
Lubomyśle 1
62-561 Ślesin
Oddział 1
Mikorzyn 98
62-561 Ślesin
Oddział 2
Szpitalna 12a
62-500 Konin
REGON: 311095971, NIP: 665-186-33-72
Kontakt: Dział Obsługi Klienta
E-mail: office@tatra-duvet.pl
Tel: 63 2705804